خرید اینترنتی روان کننده بتن

خرید اینترنتی روان کننده بتن

لزوم استفاده از روان کننده بتن

بتن برای رسیدن به درجه غلظت مطلوب لازم است در ساختار خود روان کننده بتن داشته باشد. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی روان کننده بتن و بررسی ساختار آن در مورد خرید این محصول نیز اطلاعاتی ارائه نماییم. به‌ویژه با مشکلات زندگی امروزی خرید اینترنتی روان کننده بتن دارای اهمیت زیادی است. زیرا در این شیوه خرید مزایای زیادی وجود دارد، که درصورت اطمینان از شرکت تولید کننده می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید. در این مقاله به‌صورت دقیق این مزایای را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بتن برای آن‌که بتواند ساختاری روان و یک‌دست به‌خود بگیرد به کمک نیاز دارد. استفاده از شن، ماسه، سیمان و آب حتی با فرمول دقیق نیز نیازمند دقت و توجه بسیار زیاد است تا بتنی با کیفیت بالا تولید شود. روان کننده‌ بتن برای رفع مشکلات زیر مورد استفاده قرار خواهد گرفت:

جلوگیری از کلوخه شدن سیمان

استفاده از روان کننده بتن کمک می‌کند تا ذرات سیمان به‌سرعت به کلوخه تبدیل نشوند. بعد از اضافه شدن آب به سیمان و مواد دیگر، فعالیت‌های شیمیایی متفاوتی در داخل مخلوط شامل سیمان رخ می‌دهد. این فعالیت‌ها گاهی موجب جذب ذرات سیمان به یکدیگر و عدم پخش هماهنگ مواد اولیه خواهد شد. در این زمان استفاده از روان کننده، تا حد زیادی در رفع مشکل کمک خواهد کرد.

رفع مشکلات ناشی از مواد اولیه نامناسب

همیشه کیفیت مواد اولیه تولید بتن عالی نیست. گاهی کیفیت پایین مواد اولیه منجر به تولید بتنی با عدد اسلامپ پایین می‌شود. وجود سنگدانه با اندازه نامناسب، میزان نامناسب مواد اولیه و … ممکن است باعث تولید خمیر بتنی با غلظت زیاد و نامطلوب برای بتن ریزی شود. استفاده از روان کننده بتن در چنین شرایطی کمک قابل توجهی در تولید بتن مرغوب دارد.

شرایط آب و هوایی نامناسب

بتن ریزی در شرایط آب و هوایی گرم و خشک بسیار حساس است. زیرا آب بتن به‌سرعت تبخیر می‌شود و این عامل سبب چسبندگی زیاد اجزای خمیر بتن می‌شود. به‌علاوه اگر در چنین شرایطی محل تولید بتن و مکان اجرای کار با هم فاصله زیادی داشته باشند، عدد اسلامپ بتن به‌شدت افت می‌کند و بتن ریزی، به‌ویژه پمپاژ آن توسط دستگاه، به سختی صورت می‌پذیرد. در چنین شرایطی نمی‌توان مدام آب به خمیر بتن افزود، زیرا آب بیش از مقدار تعیین شده فرمول بتن، ساختار آن را از حالت نرمال خارج کرده و استحکامش را کم می‌نماید. استفاده از روان کننده در این شرایط بسیار کمک کننده است. هم‌چنین در دمای پایین که بتن دیر می‌گیرد استفاده از روان کننده زودگیر بتن می‌تواند کمک قابل توجهی در سهولت و سرعت بخشیدن به تولید بتن باکیفیت نماید.

مزایای خرید اینترنتی روان کننده بتن

در این بخش از مقاله نکات مهمی در زمینه مزایای خرید اینترنتی روان کننده بتن ارایه می‌نماییم:

 

حذف واسطه‌ها

همیشه در زمان خرید روان کننده بتن و محصولاتی از این دست به‌دنبال اولین فروشگاه هستیم. اما فروشگاهی که به‌سراغ آن می‌روید، ممکن است این محصول را نداشته باشد و یا آن را با قیمت بالاتر از شرکت به‌فروش برساند. خرید اینترنتی روان کننده بتن از این نظر بسیار کمک کننده است و محصول را بدون واسطه و با قیمت مناسب به‌دستتان می‌رساند.

 

صرفه اقتصادی، انرژی و زمانی خرید اینترنتی

زمان امروزه دارای ارزش زیادی است. برای خرید یک وسیله چقدر زمان باید صرف کرد؟ چند فروشگاه را زیر پا گذاشت تا به محصول مورد نظر رسید؟ اگر بعد از بررسی زیاد محصول مورد نظر را نیافتیم چه کار کنیم؟ در طی مسیر، چقدر انرژی از ما گرفته خواهد شد؟ چقدر هزینه صرف رفتن و رسیدن به فروشگاه‌های مختلف می‌کنیم؟ آیا قیمت خرید مستقیم از شرکت، در فروشگاه محاسبه می‌شود؟ بررسی همه موارد فوق باعث می‌شود به این نتیجه برسیم که خرید اینترنتی روان کننده حتی از خرید مستقیم از شرکت نیز برای ما صرفه بیشتری از همه لحاظ دارد. به‌علاوه خریدهای اینترنتی به‌ویژه اگر در مقادیر بزرگ باشند، تخفیفات ویژه را شامل حالمان خواهد کرد.

خرید اینترنتی روان کننده بتن شیمی ماهان

روان کننده بتن در شرکت بتن شیمی ماهان زیر نظر متخصصان و کارشناسان ماهر و در آزمایشگا‌ه‌ها و در کارگاه‌های مجهز تولید می‌شود. در زمان خرید اینترنتی روان کننده باید بدانید که؛ این محصول در شرکت بتن شیمی ماهان در سه نوع زیر تولید می‌شود:

 

روان کننده بتن BSMflow-101

در زمان خرید اینترنتی روان کننده بتن از این نوع باید در نظر داشته باشید که این محصول یک روانساز مایع بر پایه ترکیبات پلی کربوکسیلات و لینگو اصلاح شده است. این محصول برای ساخت بتن خود تراز شونده، بتن خود متراکم، تولید بتن در سایت‌های تخصصی و تولید بتن‌هایی که مکان تولید بتن با مکان بتن ریزی فاصله دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این محصول به میزان 0.5 تا 1.5 درصد وزن سیمان مصرفی استفاده می‌شود. اختلاط این محصول در خمیر بتن باید در بچینگ صورت پذیرد. اضافه کردن این ماده به سایر مواد افزودنی بتن مجاز نیست. این محصول در بسته بندی 20 و در بشکه‌های 220 لیتری ارایه می‌شود. در صورت تمایل مشتری می‌توان آن را در مقادیر مورد نظر ارسال نمود.

روان کننده بتن BSMflow-M-20

در زمان خرید اینترنتی روان کننده بتن از این نوع در نظر داشته باشید که این محصول از مواد و افزودنی‌های جدید و تخصصی مانند فوق روان کننده بتن مایع بر پایه پلی کربوکسیلات، در ساختار خود بهره برده است. این محصول برای ساخت بتن‌های تخصصی خود تراز شونده، خود متراکم، سایت‌های کاری ویژه و بتن‌های تولید شده دارای ویژگی‌های آیین نامه‌ای استفاده می‌شود. هم‌چنین تولید بتن با مقاومت بالا با حداکثر دانسیته و حداقل قیمت در تخصص این نوع روان کننده است. میزان مصرف این ماده در خمیر بتن در حدود 0.6 تا 1.6 درصد وزن سیمان مصرفی است. این محصول در بچینگ و با توجه به ترتیبی خاص در ریختن مواد اولیه به بتن افزوده خواهد شد. بسته بندی‌‌های این محصول به‌صورت 22 و 220 لیتری است. در خرید اینترنتی روان کننده بتن این محصول در اندازه سفارش مشتری به‌صورت فله نیز ارسال خواهد شد.

 

روان کننده بتن BSMflow-20

این محصول یک روان کننده بتن، با خاصیت دیرگیر بودن است. این محصول نیز مانند دو محصول قبل به‌صورت مایع تولید می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این محصول به عنوان دیرگیر کننده و هم‌چنین جهت افزایش کارپذیری و مقاومت نسبی بتن استفاده می‌شود.این محصول در مواردی که مصالح شکسته است مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا زمانی‌که ماسه مدول نرمی نامناسبی دارد؛ کارپذیری نهایی بتن برای استفاده در بسیاری از نقاط را پایین می‌آورد. عملیات پمپاژ بتن نیز با استفاده از این محصول سهولت بیشتری خواهد یافت. استفاده از این محصول دارای این مزیت بزرگ است که بتن را روان می‌کند اما خطر جدا شدن سنگدانه و آب انداختن خمیر بتن را به حداقل مقدار ممکن می‎رساند. از این محصول به‌مقدار 200 تا 600 گرم در هر 100 کیلوگرم سیمان، استفاده می‌شود. این نوع روان کننده پس از اختلاط کامل مواد بتن به آن اضافه می‌شود. هم‌چنین امکان اضافه کردن آن به آب بتن نیز وجود دارد. بسته بندی این محصول در اندازه‌های 0.5، 1، 2، 3، 4، 5 و در اندازه سفارشی مشتری به‌صورت خرید مستقیم و خرید اینترنتی روان کننده بتن است. هم‌چنین بسته بندی‌های 20 و 220 لیتری نیز آماده تحویل به مشتریان گرانقدر است.

چگونگی خرید اینترنتی روان کننده شرکت ماهان

برای تماس با ما می‌توانید به‌صورت مستقیم با شماره‌های ما تماس بگیرید. هم‌‌چنین جهت سهولت تماس خط ویژه‌ای برای مشتریان گرانقدر در‌نظر گرفته شده است. در صورت تمایل می‌توانید از آدرس ایمیل ما نیز برای برقراری ارتباط با ما استفاده نمایید. شماره واتساپ ما نیز برای ارتباط راحت در اختیار مشتریان گرانقدر قرار گرفته است. مشاوران، متخصصان و کارشناسان ما آماده ارائه راهنمایی، مشاوره و خدمات در زمینه خرید روان کننده بتن و یا سایر محصولات شرکت بتن شیمی ماهان هستند.

عوامل موثر بر قیمت روان کننده

در تعیین قیمت روان کننده نکات زیادی باید مورد توجه قرار گیرد. از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت مواد اولیه روان کننده
  • هزینه ارسال مواد اولیه از محل تولید به کارخانه
  • هزینه مواد اولیه خارجی
  • نرخ ارز که بر مواد اولیه خارجی و هزینه دریافت این مواد تاثیر می‌گذارد.
  • نوع ماده اولیه‌ای که برای تولید این محصول استفاده شده است.
  • وقت، انرژی، تجهیزات و آزمایشاتی که برای تولید هر نوع از روان کننده صرف شده است.
  • نوع بسته‌بندی و اندازه‌های بسته‌های روان کننده

کلام آخر

این مقاله با عنوان خرید اینترنتی روان کننده بتن نوشته شده است. در این مقاله ضرورت و مزایای استفاده از روان کننده بتن به تفصیل در چند مورد شرح داده شد. هم‌چنین انواع روان کننده بتن شرکت بتن شیمی ماهان در این مقاله معرفی شد و ویژگی‌های هر یک به شکل گسترده، ذکر شد. هم‌چنین در این مقاله مزایای خرید اینترنتی روان کننده بتن مورد بررسی قرار گرفت. مراحل خرید اینترنتی روان کننده بتن در شرکت بتن شیمی ماهان در این مقاله شرح داده شد. در صورت تمایل می‌توانید برای مشاوره، سفارش یا خرید اینترنتی روان کننده یا سایر محصولات شرکت بتن شیمی ماهان با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.