خرید گروت در تهران

خرید گروت در تهران

گروت و انواع آن

گروت محصولی نیمه آماده است؛ که جهت استحکام بیشتر و سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب از بتن قوی‌تر است و به‌همین دلیل جهت جلوگیری از ایجاد مشکلات ثانویه و رفع مشکلات ساختاری بتن تولید شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. گروت دارای انواع گوناگونی است، که بنابر نوع سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما خرید گروت در تهران و مراکز استان‌ها چگونه انجام می‌شود؟ از کجا باید گروت استاندارد و با کیفیت تهیه کنیم؟ خرید اینترنتی گروت چگونه انجام می‌شود؟ در این مقاله قصد داریم بعد از ارایه نکاتی مهم درباره گروت، مراکز خرید گروت در تهران را معرفی نماییم.

پودر گروت ترکیبی ساختار یافته و دقیق از عناصر اولیه‌ای مانند: شن و ماسه، سیمان و مواد افزودنی بتن است. این‌که کدام ماده افزودنی در ساختار گروت مورد استفاده قرار می‌گیرد و چه کاربردی را به‌دنبال دارد، نوع آن را تعیین می‌کند. اما در مجموع هدف استفاده از گروت تشکیل ساختار و ملاتی اطمینان بخش برای پر کردن حفره‌ها و نقاط اتصال اجزای متفاوت در یک سازه است. به‌عنوان نمونه اتصال ستون‌ها به کف نیازمند برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه است. هم‌چنین برای اتصال بخش‌های متفاوتی که از دسترس دور هستند، گروت منبسط شونده که دارای درجه غلظت پایین است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. آن‌چه درباره استفاده از این محصول حائز اهمیت است؛ دانستن نوع گروت متناسب با نوع سازه‌ی ما است. مرحله بعد یافتن بهترین مراکز خرید گروت در تهران و سایر استان‌های کشور است.

گروت سیمانی

گروت سیمانی متداول‌ترین نوع گروت است. این محصول با استفاده از سیمان موجود در ترکیبات خود به سخت شدن و استحکام بخشی بتن یا اتصالات سازه‌ای کمک می‌کند. در ساختار این ترکیب موادی مانند سیمان، الیاف، روانساز و سنگدانه‌های دانه‌بندی شده‌ی موجود است. گروت سیمانی خود دارای انواع زیر است:

 

گروت سیمانی ساده

این محصول مانند ملاتی مستحکم عمل می‌نماید. این گروت با ساختار سیمانی مستحکم خود از بتن قوی‌تر است، اما از سایر انواع گروت ضعیف‌تر است. سیمان مورد استفاده در این محصول از نوع سیمان پرتلند است. این محصول در هر شرکت، دارای انواع متفاوتی است. زیرا گروت می‌تواند شامل انواع افزودنی بتن باشد که هر یک در موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آن‌جا که خرید گروت در تهران از نوع سیمانی قیمت مناسبی دارد، این گروت در مقادیر انبوه به فروش می‌رسد.

گروت سیمانی منبسط شونده

ساختار این نوع گروت به‌گونه‌ای فرمول بندی شده است که بتواند بعد از قرار گرفتن در محل مورد نظر منبسط شود. این روش کمک می‌کند تا تمامی نواحی به‌ویژه نقاط دور از دسترس، مانند اتصالات انکر بولت‌ها به بتن، تمامی نقاط بتن و فلزات به‌یکدیگر متصل شوند. به این شیوه استحکامی قوی و عمیق در مناطق مختلف بتن ایجاد می‌شود. تغییرات حجمی یا انبساطی این گروت در دو مرحله زیر اتفاق می‌افتد:

  • 15 تا 30 دقیقه بعد از اختلاط بتن
  • 2 تا 3 روز بعد از استفاده از گروت در محل مورد نظر

این گروت بعد از عملیات اختلاط باید به‌سرعت مورد استفاده قرار گیرد.

گروت سیمانی الیاف دار

از ویژگی‌های گروت سیمانی آن است که ممکن است در داخل آن حباب تشکیل شود. از طرفی بتن سازان و مهندسان ساخت گروت همواره به‌دنبال محصولی با ساختار قوی‌تر، هستند. به همین دلیل استفاده از گروت سیمانی الیاف دار می‌تواند تا حدود زیادی نیازهای موجود را رفع نماید. الیاف موجود در این محصول از نوع فلزاتی مانند فولاد است. علاوه بر آن این نوع گروت ترکیباتی مانند پودر میکروسیلیس، دانه‌بندی ویژه، مواد کنترل شده منقبض یا منبسط کننده و سایر افزودنی‌های بتن است. این محصول با هدف ایجاد مقاومت بالا در برابر ضربه، ارتعاش، بار و فشار مکانیکی تولید می‌شود.

گروت پلیمری سیمانی اصلاح شده

برای خرید گروت در تهران و سایر مراکز می‌توانید به‌سراغ گروت پلیمری بروید. این گروت، نوعی گروت سیمانی اصلاح شده با مواد پلیمری است. از خواص این محصول می‌توان به ایجاد مقاومت بالای خمشی، کششی و سایشی اشاره کرد. از این محصول برای ساخت بتن آب بند کننده نیز استفاده می‌شود. این محصول در برابر آب دریا مقاومت بالایی دارد، به همین دلیل در ساخت سازه‌های زیر آب و کنار ساحل بسیار کاربرد دارد.

 

گروت اپوکسی

نوع دیگر از محبوبترین گروت‌ها، گروت اپوکسی است. در این محصول از ترکیب رزین‌های اپوکسی، پودر پرکننده فیلر، سخت کننده، عمل‌آورنده آمین و دانه بندی ویژه سیلیسی استفاده شده است. هر گاه نمای ظاهری گروت مهم باشد، این محصول بهترین گزینه است زیرا سطحی صاف و یک‌دست فراهم می‌نماید. این محصول بسیار شکل‌پذیر است و برای پر کردن همه نقاط به‌خصوص سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گروت به‌صورت دو جزیی یا سه‌جزیی ارایه می‌شود، که در زمان استفاده از آن باید اجزای گوناگون را با یک‌دیگر مخلوط کرد.

 

معرفی انواع گروت شرکت بتن شیمی ماهان

شرکت بتن شیمی ماهان دارای سابقه طولانی در زمینه تولید بتن و فرآورده‌های بتنی است. ما برای تولید محصولات خود از افراد متخصص و کارگاه‌های تولید‌کننده پیشرفته استفاده می‌نماییم. به‌علاوه محصولات ما مدام در حال بروزرسانی هستند. به همین دلیل مدام محصولی جدید با کیفیتی بالاتر، تکنیکی جدیدتر و بسته بندی مناسب‌تر به بازار عرضه می‌شود. در زمینه تولید گروت نیز ما خود را صاحب سبک می‌دانیم. گروت‌های شرکت بتن شیمی ماهان در پنج نوع زیر ارایه می‌شوند:

 

  • گروت پایه اپوکسی Bsm Epoxy Grout-1000
  • گروت پایه اپوکسی Bsm Epoxy Grout-3c
  • گروت پایه سیمانیBSMGROUT-GRM 3
  • گروت پایه سیمانیBSM GROUT-GRM 2
  • گروت پایه سیمانیBSM GROUT-GRM

توضیحات تخصصی هر گونه را می‌توانید از مقاله تخصصی هر یک مطالعه نمایید. مراکز خرید گروت در تهران را می‌توانید از مشاوران ما به‌صورت تلفنی جویا شوید.

 

ویژگی های گروت آماده

گروت باید دارای غلظت و قوام مناسب باشد. درجه سیال بودن این محصول باید به‌گونه‌ای باشد؛ که جاری شود. از طرف دیگر؛ در ساختار گروت نباید جداشدگی آب و سنگدانه یا ته‌نشین شدن محتویاتش رخ دهد. گروت بعد از گرفتن خود نیز، نباید جمع شود. هم‌چنین گروت باید در زمان مشخص به مقاومت مخصوص خود برسد. گروت‌های آماده به اندازه‌های صحیح و استاندارد خود کمک می‌کنند تا درجه غلظت، قوام، چسبندگی و در نهایت مقاومت مورد نظر به بهترین وجه ممکن حاصل شود. اگر گروت‌های آماده مطابق با دستو‌رالعمل روی بسته بندی آماده‌سازی شوند، می‌توانند نتایج رضایت بخشی را به‌وجود بیاورند.

خرید گروت در تهران چگونه است؟

برای خرید گروت در تهران می‌توانید به‌صورت مستقیم و حضوری اقدام به خرید گروت نمایید. آدرس ما در صفحات اینترنتی ذکر شده است. هم‌چنین به‌صورت اینترنتی خرید گروت در تهران و سایر نقاط امکان پذیر است، که اگر به‌صورت عمده و اینترنتی قصد خرید گروت در تهران را انجام می‌دهید، از تخفیفات بسیار عالی ما بهره‌مند خواهید شد. محصولات شرکت بتن شیمی ماهان دارای ضمانت کیفیت و بازگشت کالا هستند. ما کالایمان را با اطمینان و اعتماد کامل، در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه حمل و نقل، برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

سفارش گروت

سفارش و به دنبال آن خرید گروت در تهران و مراکز استان‌ها می‌تواند توسط واسطه و نمایندگی‌ها انجام شود. اما سفارش مستقیم از شرکت هزینه خرید گروت را کاهش خواهد داد. به‌خصوص هزینه خرید گروت در تهران در یک سفارش مستقیم اینترنتی بسیار کم خواهد شد. به‌علاوه در زمان سفارش باید با توجه به نوع سازه خود اقدام به ثبت سفارش نمایید، به همین دلیل اگر به مشاوره تخصصی نیاز دارید؛ می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید و از مشاورین ارشد ما در این زمینه راهنمایی بخواهید.

 

عوامل موثر بر قیمت گروت

گروت علاوه بر مواد اولیه ذکر شده در انواع آن، دارای افزودنی‌های دیگری نیز است، که به دلیل افزایش کارایی آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از این مواد اولیه ممکن است وارداتی باشند، به‌همین دلیل قیمت گروت تحت تاثیر نرخ ارز تغییر می‌کند. خرید گروت در تهران و سایر نقاط کشور تحت تاثیر قیمت مواد اولیه، هزینه‌های تولید، هزینه‌های حمل و نقل و تجهیزات و آزمایشگاه‌هایی است که در زمان تولید این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرند. هم‌چنین ممکن است یک نوع گروت در بسته بندی با انواع متفاوتی عرضه شود، که در این صورت قیمت گروت متفاوت خواهد بود.

 

کلام آخر

این مقاله با عنوان خرید گروت در تهران با هدف معرفی گروت، انواع آن و مراکز خرید گروت در تهران و سایر مراکز استان‌ها به نگارش درآمده است. در این مقاله بعد از معرفی انواع گروت به‌صورت کلی، انواع این محصول را در شرکت بتن شیمی ماهان مورد بررسی قرار دادیم. هم‌چنین شیوه‌های خرید گروت در تهران و سایر استان‌ها را در این مقاله مورد بررسی قرار داده‌ایم. در صورت تمایل برای سفارش یا خرید این محصول می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.